2012. január 30., hétfő

Fegyencedzés jógás bemelegítéssel - 2012. január 30.

Fegyencedzés
1 kör napüdvözlet (bemelegítés) 1:30
Fekvőtámasz falnál (Fekvőtámasz 1. lépés) 1x20
Térdfelhúzás (Lábemelés 1. lépés) 1x15


Reggel kipattantam az ágyból és azonmód majdnem össze is rogytam - volna, ha a falnak nem támaszkodok gyorsan. Épphogy álltam és remegtek alattam a lábaim: őrületes izomláz lett a vádlimban ma reggelre. No, nem attól a tegnapi kőkemény, babatempójú 11 km-től, hanem szerintem a hazafelé futástól, ahogy végignyomtuk az Antóniát bakancsban. Az jó kis technikás, köves, kanyargós terep, utána meg ugrottam itthon a zuhany alá és elfelejtettem nyújtani.
Mára meg elfelejtettem járni. Csak medvemód, telitalppal odacsapva a lábamat tudok valamiféle haladást produkálni. Még jó, hogy mára pihit terveztem és egész nap BenGay-el kenegettem a kőkemény vádlijaimat.

Közben pedig már hétvégén is felfigyeltem a hájrétegem apadására, hogy már egész jól kilátszanak a régről maradt izmaim kontúrjai. Még a hasamon is izomformájú dolgok kezdenek feszíteni a rezgő háj helyett. Szerencsére a sportos múltamnak köszönhetően gyorsan megy a fogyás és a formásodás. Na, de ha már kilátszódnak az izomrostok a háj alól, jó lenne őket kicsit kontúrba hozni, erősíteni, szálkásítani, úgyhogy vissza kéne állnom ismét a fegyencedzésre, ami csak napi néhány perc, mégis hasznos lenne.

Persze néhány perc időm sem volt ma reggel, mire csoszogva elintéztem a dolgaim, úgyhogy csak a munkahelyemen lyukas órában végeztem el a mai edzést. Bemelegítésnek egy kör napüdvözlet tökéletes volt, legalább a gerincem is nyújtózik kicsit.
Aztán hú-hú, hú, de megéreztem, hogy már régen fegyenckedtem. A fekvőtámaszokkal volt gondom bőven, de becsületesen, rendesen kivitelezve lenyomtam belőle a 20 db-ot, viszont még utána órán is éreztem, hogy remeg a karom. A lábemeléssel már nem volt ilyen gondom, az megy.

Remélem, holnapra vissza tudok venni kicsit a medvejárásomból, mert jó lenne futni egy rövidebbet. Legfeljebb végigcammogom...

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails