2012. január 10., kedd

Fegyencedzés - 2012. január 10.

Pranajama
Kapalabhati
3x20 fújtatás
30, 45, 60 mp benntartással
idő: 3:15
Anuloma Viloma
8 (!) kör
4,16,8 arányban
idő: 7:28

Fegyencedzés
Függőleges húzás (Húzódzkodás 1. lépés) 1x20


Reggel mikor felkeltem fehér volt minden és zuhogott a hó, de néhány óra múlva már nyoma sem volt az egésznek, csak egy fehér álom volt. Szép volt, de azért örülök, hogy ma nem futós nap van. Biztos nagyon jó dolog hóesésben futni, de nem ebben az olvadós lucsokban, amikor már a földre hullva trutyi lesz belőle és minden lépésnél két liter mocsár fröccsen szét az elszánt futó másik lábszárán.

Maradtam inkább a meleg lakásban.
A légzőgyakorlatok egyre jobban mennek, nagyon jól estek ma is, olyannyira, hogy Anuloma Vilomából már 8 kört lélegeztem.
Utána egy kis fegyenckedés gyanánt a függőleges húzásból megcsináltam a napi penzumot, de szinte meg sem éreztem, hogy csináltam valamit.

Jóga ma nem volt a fordított testhelyzetek miatt, amit még a héten mellőzök. Egyébként szeretek a piros napokon is jógázni, jól esik, csak nem minden ászanát lehet ilyenkor végezni és valahogy még nincs (de majd lesz) egy bevált gyakorlatsorom erre az időszakra. Eddig mindig érzésre találtam ki egy ászanasort ilyenkor, amihez épp kedvem volt, de ma egy jóleső ászanasort kitalálni se volt kedvem. Nem baj, nem árt néha egy kis pihenő.

Szóval, a mai mozgásadagomat nem igazán lehetne edzésnek nevezni, helyette viszont méricskéltem magam. A fogyókúrám 10. napja van, ami tudom még nem sok, de én már látom a tükörben a változást. Elsősorban, hogy a betegségtől felpüffedt és színtelen arcom kezd emberi ábrázatot ölteni, az állandó evéstől felfújódott pocakom pedig a lehetőségekhez képest kicsit lelapult.
Ugyan a centi még nem sok változást mutat, de már fogytam 1,5 kg-t és ami számomra megdöbbentő, hogy a testzsírszázalékom 1,7 %-ot csökkent, ami átszámolva azt jelenti, hogy 1,8 kg zsírral van kevesebb rajtam, mint 10 nappal ezelőtt. Ez vagy azt jelenti, hogy elmértem valamit, vagy azt, hogy iszonyúan hatékony a diétám és az edzéstervem, mert nem csak fogytam (ráadásul nem is csak a diéták elejei szokásos vízből, hanem zsírból is), de még izomból is felszedtem valamennyit.
Kíváncsi lennék, mi az igazság, mindenesetre nem fogom méricskélni magam állandóan, szerencsére nem vagyok mérlegfüggő, úgyhogy legközelebb majd csak a 30. napon szembesítem magam újra a valósággal.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails