2010. február 21., vasárnap

Streching DVD-k

Szülinapomra a szüleimtől kapott Spuri futókártya után férjemtől is megérkezett a meglepi.
Íme, ezeket kaptam:


Persze nagy meglepetés nem volt, mivel én választottam és kértem őket. :-)
Már nagyon vártam őket és már nagyon szeretném is kipróbálni a strechinget, hogy egy kicsit mozoghassak valamit, mert már nagyon kötöttek az izmaim és teljesen merevek az ízületeim. Hol van már a tavalyi hajlékonyság?!

Főleg erre a fit-ball labdás strechingre vagyok kíváncsi, de egy darabig még lehetek is, ugyanis a cicáim pont két nappal ezelőtt lyukasztották ki a labdámat. Mostanra már csak egy kék pacni maradt belőle. :-)
Remélem, ezeket a gyakorlatokat még így erőtlenségemben és vashiányomban is képes leszek megcsinálni, mert nagyon jól esne már egy kis mozgás, akármilyen egyszerű legyen is.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails