2010. január 5., kedd

Pilates - 2010. január 5.

Pilates
idő: 44 perc
(kezdő+hát blokk)


Ugyan nem tudtam rávenni magam, hogy kimerészkedjem a hidegbe, hóba, fagyba egy kis futásra, de előástam a pilates dvd-ket a filmek alól és belevetettem magam az élvezetekbe.
Tényleg élvezem egyébként.

Kb. egy éve fedeztem fel a pilatest és nagyon tetszik ez a mozgásfajta: nyújt és erősít egyszerre és egyáltalán nem unalmas. Szerintem nagyon jó csinálni és valahogy olyan erősnek, nőiesnek és szépnek érzem magam tőle, akármilyen idétlenül is hangzik ez.
Többféle dvd-m is van, ezekről most egy kezdő blokkot csináltam végig, aztán egy külön a hát átmozgatására és erősítésére összeállított programot.
Egyébként nagyon könnyűek ezek a gyakorlatok.
No, nem a pilates, az igen is, elég nehéz és sok gyakorlást igényel, de azok, amik ezen a dvd-n vannak, azok nagyon egyszerűek, általában futás után levezetésképpen szoktam őket csinálni. Mindenesetre most néhány hónap kihagyás után már nem volt olyan egyszerű. Nem az erőnlétemmel volt gond, csak a kivitelezés ment kicsit nehezebben, mint szokott, ugyanis ilyen rövid idő alatt is annyira kötöttek lettek megint az izmaim, ízületeim, hogy alig bírtam megmozdulni.
A mozgás egyébként nagyon jólesett, csak be kéne vezetni ismét a strechinget legalább néhány napi rendszerességgel.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails