2010. január 1., péntek

Amiről ez a blog szól...

Mióta az eszemet tudom, szeretek sportolni.
Kisebb-nagyobb megszakításokkal, hosszabb betegségekkel tarkítva teszem is ezt kb 10 éve, de bármi érjen is, mindig lehet folytatni, vagy éppen újrakezdeni.
A tavalyi évem szintén az újrakezdésről szólt, egy nagyon hosszú kényszerpihenő után újra futhattam, ezért úgy gondoltam történetemet, kalandjaimat mintegy edzésnaplóként blogban is megírom. Lesz itt elsősorban futás, túrázás, de biciklitúrák és úszások is előfordulhatnak, emellett pedig pilates-sel és streching-gel vészelem át a hűvösebb évszakokat, ha az embernek nincs kedve térdig érő hóban futni, vagy épp jégen biciklizni.

Leszögezem, sosem voltam sportegyesület tagja, sosem edzettem megszabott keretek közt. A sport hobbi volt és az is marad, úgyhogy teljesen amatőr vagyok, csak a sport szeretete és a lelkesedés az, ami visz előre és hajt egy-egy futóversenyre, teljesítménytúrára, vagy akár szervezett bringázásra, Öböl-és Balatonátúszásra.


Terveim szerint az edzések mellett tapasztalataimat, élményeimet, kérdéseimet, problémáimat is leírom akár felszerelésekkel, edzésekkel vagy akár versenyekkel, táplálkozással kapcsolatban is mindezt persze teljesen amatőr szinten, de annál nagyobb lelkesedéssel.

Nincsenek megjegyzések:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails